آکادمی بازاریابی و فروش
مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا- سیستم ها، برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش، تبلیغات خلاقیت ارتباطات
نویسندگان
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

مدیریت بازارسازی

تکنیک ها، روشها و فرایندهای اجرایی بازارسازی، بازارگرمی، مشتری سازی و برندسازی عملی، راهکارهای پیشبرد وارتقا فروش و بازاریابی

گردآوری وترجمه:

علی خویه

فهیمه احمدی

مدرسان دانشگاه، مشاوران و مجریان استراتژی های بازاریابی، فروش، برند و تبلیغات

www.khooyeh.com

قابل  استفاده برای کلیه دست اندرکاران مدیریت بازاریابی، فروش، برند، تبلیغات، خلاقیت، ارتباطات، تحقیقات بازار و صاحبان کسب و کار، فروشندگان، بازاریابان، سرمایه داران، کارآفرینان و پرسنل بازرگانی بازاریابی و فروش تمامی سازمانها و شرکت ها

 


برچسب‌ها: بازارسازی, مدیریت بازارسازی, مدرسه بازارسازی, مشاوره بازارسازی, آموزش بازارسازی
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
سمینار فروش موثر و استراتژی های نفوذ در بازار و تکنیک های جذب مشتریان بازارگرمی و بازارسازی

دکتر احمد روستا و علی خویه




برچسب‌ها: سمینار فروش موثر و استراتژی های نفوذ در بازار, تکنیک های مذاکره در نمایشگاه ها, بازارسازی درنمایشگاه ها, اصول و فنون حضور اثربخش در نمایشگاه ها
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
شم اقتصادی هوش تجاری هوش اقتصادی در زندگی و کسب  کار، هوش کارآفرینی، شم ثروت آفرینی،

علی خویه در صدا و سیما

هدف توانمندسازی مدیران و کارآفرینان در شناسایی و ایجاد فرصت‌های موثر جهش اقتصادی و فعال‌سازی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های صاحبان کسب و کار به منظور طراحی و استفاده از استراتژی‌های توسعه اقتصادی


  • چگونگی یافتن راه های ثبات مالی و جهش اقتصادی با تبدیل ایده به سرمایه
  • تکنیک های سرمایه گذاری
  • روش های پس انداز
  • توانمندسازی برای استفاده اصولی از هشت استراتژی ثروت­آفرین و مهارت های لازم برای شروع از صفر
  • آشنایی با فرهنگ ثروت آفرینان، کاربردی ساختن ماتریس كسب درآمد، ایجاد فرآیند جریان نقدینگی و سیستم پویای مالی
  • مدل های هوش تجاری
  • تکنیک های آموزش شم اقتصادی
  • روش های شناسایی فرصت های ایجاد ثروت و شناخت قواعد نانوشته ثروت آفرینی
  • خلق مدل های طلایی ایجاد فرصت های ناب كسب و كار
  • روش های خلق ثروت
  • آشنایی با تربیت فکر اقتصادی
  • پرورش هوش تجاری کودکان
  • پرورش شم ثروت آفرینی در خانواده ها
  • روش های صرفه جویی در هزینه ها

سخنرانی و ارایه کارگاه در سمینار تکنیک های بازاریابی و تبلیغات در خدمات آموزشی

سخنرانی و ارایه کارگاه در سمینار مدیریت برند درهمدان

سخنرانی و ارایه کارگاه مهندسی فروش و بازاریابی در یزد


اصول بازاریابی و فروش حرفه ای و اثربخش خدمات و محصولات آموزشی مدرس علی خویه


تکنیک های فرصت سازی و بازارسازی هوش تجاری و شم اقتصادی در کسب و کار مدرس علی خویه

مدیریت و مهندسی فروش خودرو، تکنیک های بازاریابی و فروش خودرو مدرس علی خویه

بازاریابی و فروش نمایندگان خودرو


برچسب‌ها: شم اقتصادی, هوش تجاری, هوش اقتصادی در زندگی و کسب کار, نبوغ تجاری, ثروت آفرینی
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]
مهمترین تفاوت بین مشاوره در مدیریت بازاریابی فروش و تبلیغات با مشاوره در رشته هایی مانند روانشناسی پزشکی ایزو و... این است که یک مشاور بازاریابی و فروش باید دستی بر آتش داشته باشد و خود از نزدیک طعم بازاریابی فروش و امور اجرایی مدیریت را چشیده باشد تا بتواند به طور اثربخش در سیستم مفید واقع گردد
برچسب‌ها: مشاور بازاریابی, مشاوره بازاریابی, مشاور تبلیغات, مشاور بازاریابی و تبلیغات, مشاور بازاریابی و فروش, تکنیک های مشاوره بازاریابی, روش های مشاوره بازاریابی, اهمیت و ضرورت مشاوره بازاریابی, آکادمی مشاوره
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]

به نام خدا

قابل توجه کلیه ناشران گرامی و علاقمندان به اسپانسر در چاپ و انتشار کتاب و سرمایه گذاران محترم

کتاب مشاور بازاریابی و فروش،  در 820 صفحه آماده چاپ و نشر می باشد در صورت تمایل اعلام آمادگی نمایید

 

 

به نام او که همه هستی از اوست

مشاور بازاریابی و فروش

تجزیه تحلیل، برنامه ریزی اجرا و کنترل

وظایف، انتظارات، شیوه اجرا، تکنیک، تاکتیک، استراتژی، دانش، نگرش و مهارت مشاوره و مشاوران

 بازاریابی، فروش، روابط عمومی وتبلیغات

نویسنده و مترجم:

مهندس علی خویه و فهیمه احمدی

www.khooyeh.com

www.marketingconsulting.blogfa.com

www.marketingconsulting.persianblog.ir

1390

قابل استفاده کلیه دست اندرکاران صنعت، تولید، خدمات،صاحبان سرمایه، سرمایه داران، صاحبان برند، مدیران، سرپرستان، کارکنان، اساتید، دانشجویان، محققان و علاقمندان به مشاوره در شاخه های مختلف به ویژه مدیریت، بازاریابی، فروش، تبلیغات و ارتباطات

 

فهرست برخی از مطالب کتاب:

·         مشاور
برچسب‌ها: کتاب مشاور بازاریابی, وظایف مشاوران بازاریابی, دپارتمان مشاوره بازاریابی, سبک های مشاوره بازاریابی, روش های مشاوره بازاریابی, تکنیک های مشاوره بازاریابی
ادامه مطلب
[ ] [ ] [ www.khooyeh.com تحقیق.آموزش.اجرا.مشاوره ]

بازاریابی خلاق، برندسازی خلاق، تبلیغات خلاق، مدیریت خلاقیت

www.creativemarketing.blogfa.com

www.creativeadvertising.blogfa.com





مدیریت فروشگاه، چیدمان فروش، مهندسی فروش، روانشناسی فروشگاه


برچسب‌ها: مدیریت فروشگاه زنجیره ای, معماری فروشگاه زنجیره ای, مشتری یابی و بازاریابی فروشگاه زنجیره ای, چیدمان فروشگاه زنجیره ای, برنامه ریزی فروشگاه زنجیره ای, استراتژی فروشگاه زنجیره ای


کلینیک مشاوره بازاریابی، دپارتمان مشاوره بازاریابی

http://marketingconsulting.blogfa.com/

http://marketingconsulting.persianblog.ir/




برچسب ها: مشاوره بازاریابی کلینیک بازاریابی مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابی برنامه بازاریابی مشاوره بازاریابی باشگاه بازاریابی مشاوره بازاریابی آموزش بازاریابی مشاوره بازاریابی بانک بازاریابی مشاوره بازاریابی کمپین تبلیغات مشاوره بازاریابی چیدمان فروش مشاوره بازاریابی اسپانسرشیپ مشاوره بازاریابی توزیع و پخش آکادمی مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابی نوابغ فروش مشاوره بازاریابی مشاوره بازاریابی خرده فروش و عمده فروشی مشاوره بازاریابی تحقیقات بازاریابی مشاوره بازاریابی فروش مشاوره بازاریابی کانال های توزیع و فروش مشاوره بازاریابی خدمات، کتاب های علی خویه مدرسه بازاریابی ایران سخنرانی های انگیزشی خویه مدرسه فروش ایران مدرسه تبلیغات ایران مدرسه برند ایران سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت مهندسی نام و نشان تجاری مهندسی بازار و بازاریابی تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات تبلیغات و بازاریابی پست مدرن منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات سمینارها و سخنرانی های علی خوبه ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC روانشناسی بازاریابی فروش و.. پیشبرد فروش مدیریت و مهندسی برند مدیریت زنجیره تامین scm تحقیقات بازاریابی استانداردسازی تبلیغات خلاق فروش ایرانی TRIZ خلاقیت در ... بازاریابی پارتیزانی چریکی مدیریت فروشگاه مهندسی فروش مدیریت ارتباط با مشتری CRM روانشناسی مشتری مرچندایزینگ merchandising عمده فروشی و خرده فروشی کانال های توزیع پخش مدیریت فروشگاه مدیریت برند نام و نشان تجاری خدمات پس از فروش روانشناسی ارتباط با مشتری مشتری مداری و مشتری یاری بانک بازاریابی دپارتمان بازاریابی کلینیک بازاریابی کلینیک بازاریابی و فروش مدرسه بازاریابی و فروش اخبار بازاریابی و فروش بازاریابی خدمات تجارت بین الملل کلینیک بازاریابی آکادمی بازاریابی و تبلیغات برندسازی برندسازی فروشگاهی مهندسی برند انجمن مهندسی فروش و بازاریابی انجمن مهندسی تبلیغات مرکز آموزش بازرگانی مرکز آموزش بازاریابی و فروش انجمن برند ایران انجمن مهندسی فروش ایران مهندسی فروش املاک و مستغلات انجمن مدیریت و مهندسی برند مدرسه تحقیقات بازاریابی پورتال تحقیقات بازاریابی ایران شبکه بازاریابی و فروش باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات کانال های توزیع و پخش تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات خدمات مشاوره تبلیغات به صورت آنلاین اخبار خویه راز تجارت مدیریت و مهندسی رسانه مشاور بازاریابی تبلیغات کلاس طراحی و چیدمان فروشگاه هوش مصنوعی در بازاریابی کلاس مدیریت و مهندسی فروش مهندسی فروش و تبلیغات مهندسی رسانه بازاریابی خلاق فروش خلاق،
[ یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ] [ 12:27 ق.ظ ] [ www.khooyeh.com khooyeh.ir ]
نظرات

آمیخته بازاریابی اینترنتی:

P4 سنتی بازاریابی عباتند از: محصول (produet)، قیمت (price) ترفیع (promotion) و توزیع (place/ distribution). این P4 قسمتی از 6 آمیخته بازاریابی اینترنتی می­باشد که 2 عنصر جدید آن عبارتند از اجتماع اینترنتی و btanding. اجتماع اینترنتی سطحی از روابط و تعاملاتی است که میان کاربران وجود دارد. سازمان یا شرکت می تواند نقش ؟ در شکل­گیری و توسعة این اجتماعات داشته باشد. بهر حال بحث اصلی این اجتماعات ارتباطات کاربر- کاربر می­باشد. B جز مهم برقراری روابط بلند مدت با مشتریان در سطح وب می­باشد. در نتیجه بجای قرار دادن B در زیر جزءهای محصول، خود به عنوان یک متغیر اصلی در آمیخته بازاریابی اینرنتی در نظر گرفته می­شود که دارای تاثیر بر دیگر اجزای آمیخته است.

محصول (Product)

محصول عبارتست کالای فیزیکی یا خدمت که سازمان یا شرکت آنرا جهت مبادلات عرضه می­نماید. طیف وسیعی از اشکال متفاوت محصولات در اینترنت عرضه می­شود که عبارتند از: کالاهای فیزیکی (مانند لباس، کتاب و . . .)، خدمات (مانند online) و کالاهای اطلاعاتی (مانند مجلة The wall street Journal, online) غالباً ترکیبی از ؟ 3 حالت فوق­الذکر در سایت­های اینترنتی ارائه می­گردد. در محیط اینترنت و وب، شرکت یا سازمان از اهرمهای مختلفی می­تواند جهت ایجاد روابط با مشتریان خود بهره گیرد. بسته­بندی محصولات به منظور آگاه سازی مشتریان استفاده می­شود، خدمات پس از فروش و ارتقای محصولات قبلی مشتریان را قادر می­سازد تا اتصال بیشتری با ارائه دهنده محصول برقرار کند و پیشنهادات بر مبنای خواسته و ؟، تعهد مشتریان را تقویت می­نماید. نکتة کلیدی در این جز از آمیخته بازاریابی استفادة صحیح از اهرمهای مختلف جهت برقراری روابط بهتر با مشتریان می­باشد.

 

قیمت (Price)

قیمت جمع مبلغ هزینه­ای است که شرکت بابت انجام یک تراکنش بازلری از مشتری دریافت می­کند. این هزینه شامل قیمت محصول، هزینة حمل و نقل، گارانتی و دیگر هزینه­های مالی است که توسط مشتری می­بایستی پرداخت گردد. قیمت بسیار حیاتی است، زیرا بطور مستقیم ارزش درک شده از جانب مشتری را تحت تاثیر قرار می­دهد. (کل یا مجموع کالا و دیگر متعلقات آن منهای هزینه، ارزش درک شده از جانب مشتری است.) در حالی که یک بازاریاب ممکن است به اهرمهای قیمت­گذاری در محیط online با اعتنای کمتری دقت نماید. (چون تنها یک انتخاب وجود دارد: تغییر قیمت کالا)، در محیط اینترنت بسیاری از اهرمهای سنتی و اهرمهای جدید قابل استفاده می­باشد. اهرمهای سنتی قیمت­گذاری عبارتند از: برنامه­های وفاداری لایه­ای، تخفیفات مقداری، درسهای آبونمان (حق اشتراک) و ترفیع­های قیمت هدف. اینترنت دسته­ای کاملاً جدید از ابزارهای قیمت­گذاری را خلق کرده است که در مدل اقتصاد اینترنتی کارایی بالایی دارد. این ابزارها استراتژیهای قیمت­گذاری پویا نامیده می­شوند.

 

ارتباطات (Communication)

ارتباطات بازاریابی شامل فعالیت­هایی است که یک یا چند دسته از مشتریان را نسبت به شرکت و محصولات آن آگاه می­سازد. این فعالیت­ها عبارتند از: روابط عمومی، استفاده از نمایندگان فروش و تبلیغات online تقریباً همه می­دانند که چگونه تبلیغات یا دیگر اشکال ارتباطات مانند تلویزیون و پست مستقیم چگونه مشتری را در خصوص خدمات و محصولات شرکت آگاه می­سازد. در عین حال، ارتباطات بازاریابی می­توانند میزان جستجو و کنجکاوی، تعهد و حتی کناره­گیری مشتری را تحت تاثیر قرار دهند به طور مثال بازاریابی و سرویس (هنگامی  که یک کاربر از طریق پست الکترونیکی email دیگر کاربران را از وجود یک سایت مطلع می­سازد.)، ؟ جستجوی کالاهای جدید شرکت را نزد مشتریان بالقوه افزایش می­دهد. بازاریابی توافقی (هنگامی که از مشتریان اجازه می­گیریم تا برای آنها اطلاعات ارتباطی را بفرستیم)، منجر به افزایش و تقویت تعهد نسبت به شرکت می­شود. هر 2 نوع اهرمهای offline و online در ریشه ارتباطات بازاریابی می­توانند ارتباطات بلند مدت و قوی را با مشتریان ایجاد نمایند ولی بایستی در برنامة بازاریابی هر شرکتی با دقت مورد توجه و استفاده قرار بگیرند.

 

اجتماع اینترنتی (Community)

اجتماع به عنوان مجموعه­ای از ارتباطات بهم پیوسته که بر مبنای علایق مشترک ایجاد شده است، تعریف می­گردد. این ارتباطات آن دسته از نیازهای اعضای اجتماع را برآورده می­کنند که ایشان به تنهایی قادر به ارضای آنها نخواهند بود. یکی از ویژگیهای منحصر به فرد اینترنت سرعت بالای شکل­گیری اجتماعات در آن است. (اجتماع اینترنتی online). مهمتر آنکه این اجتماعات می­توانند اثر بسزایی بر عملکرد شرکت داشته باشند. سوال اساسی پشت روی بازاریابان اینترنتی این است که چگونه این اجتماعات می­توانند ارتباطات عمیق­تری را میان مشتریان و شرکت ایجاد کنند؟ اجتماعات می­توانند برای افزایش آگاهی مشتریان، تقویت جستجو و کنجکاوی آنها و مستحکم­تر کردن تعهد آنها بکار روند.

 

توزیع (Place/ Dictribation)

اینترنت بطور همزمان یک شکل کاملاً جدید از تجارت- انقلابی در زمینة مشتریان با شرکت- و یک کانال توزیع برای محصولات شرکت می­باشد. با توجه به نقش اینترنت به عنوان کانال توزیع، براحتی
می­تواند مشتریان را به استفاده از کانال­های جدید سوق دهد- یا آنها را ترغیب کند تا همزمان از این کانال در ترکیب با کانال­های دیگر استفاده کند. (به طور مثال یک ؟ موبایل در اینترنت جستجو کنند و در یک فروشگاه خریداری نمایند.) اهرمهای توزیع شامل تعدد واسطه­ها (
online و off line)، پهنای پوشش دهی کانال توزیع و فهم حرکات و رفتار افراد در کانال­ها می­باشد. سطوح وسیع توزیع بر آگاهی و میزان کنجکاوی مشتری از شرکت و محصولات آن تاثیر می­گذارد.

 

B (Btanding)

B نقش در استراتژی بازاریابی بازی می­کند. اول، B نتیجه و پیامد فعالیت­های بازاریابی یک شرکت است. برنامه­های بازاریابی چگونگی درک مشتریان از B و در نتیجه ارزش آن را تحت تاثیر قرار می­دهد. دوم، B بخشی از هر استراتژی بازاریابی است. بنابراین هر فعالیت بازاریابی ارتقاء پیدا می­کند اگر B قوی باشد و تضعیف می­شود اگر B ضعیف باشد در نتیجه یک برنامة تبلیغات قوی برای anagon cam احتمالاً نتایج بسیار بهتری را نسبت به یک برنامة تبلیغات قوی برای یک سایت با B ضعیف در بردارد. اهرمهای B در یک هارمونی و ترکیب با دیگر اهرمهای بازاریابی فعالیت می­کنند و نتایج مثبت مالی را برای شرکت به ارمغان می­آوردند. همانگونه که در شکل Ä (ابر آمیخته بازاریابی اینترنتی) نیز مشاهده می­کنید از شکل یک ابر جهت نشان دادن تسلط و دربرگیری بقیة اجزاء توسط B استفاده شده است. البته این بدین معنی نیست که دیگر عوامل بر یکدیگر تاثیر ندارند.

 

 

 

 




[ یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ] [ 12:26 ق.ظ ] [ www.khooyeh.com khooyeh.ir ]
نظرات

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

 

محترم بازرگانیداری تهرانت لبنیاتی کالبرمشتریی و فروش تلفنیفنی

 university of Tehran and managing director of Insurance Business عنوان دوره: اصول و تکنیکهای بازاریابی و فروش تلفنی

مدرس: استاد علی خویه

هدف دوره: آشنایی عملی با روشهای بازاریابی و فروش تلفنی

محتوا (سرفصل) دوره:

-    اصول و مفهوم بازاریابی

-    اصول و مفهوم فروش

-    انواع روشهای بازاریابی

-    انواع روشهای فروش

-    ابزارهای مورد استفاده در بازاریابی و فروش

-    ماهیت، کارکرد و مزیتهای تلفن

-    نقش تلفن در بازاریابی و فروش

-    مفهوم بازاریابی تلفنی

-    مفهوم فروش تلفنی

-    مراحل بازاریابی تلفنی

-    مراحل فروش تلفنی

-    آمادگی قبل از تماس در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش شروع مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش ادامه مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش دسترسی به شخص مورد نظر در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش اتمام موفق مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش تعامل با افراد سطوح مختلف در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش تعامل با مسئولان دفتر مدیران در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش دسترسی به مدیران جهت مکالمه در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش ایجاد زمینه دیدار و مذاکره حضوری در بازاریابی و فروش تلفنی

-    مدیریت زمان در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش استفاده مناسب از تلفن در طول زمان کاری بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش مدیریت موثر ارتباط در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

-    ادبیات مورد استفاده در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

-    روحیات و حالات روانی در بازاریابی و فروش تلفنی

-    استفاده از هوش هیجانی در بازاریابی و فروش تلفنی

-    روش انتقال سریع و موثر مطالب در مکالمات بازاریابی و فروش تلفنی

مدت دوره: 24 ساعت (6 جلسه 4 ساعته)

مخاطبان دوره:

سرفصل دوره های آموزشی کاربردی

 

عنوان دوره: مهارتهای ارتباط با مشتری

مدرس: استاد علی خویه

هدف دوره: آشنایی کاربردی با روشها و مهارتهای ارتباط با مشتری

محتوا (سرفصل) دوره:

-    اصول و مفهوم بازاریابی

-    اصول و مفهوم فروش

-    اصول و مفهوم ارتباطات

-    مفهوم و انواع مشتری

-    اصول و مفهوم ارتباط با مشتری

-    مفهوم مدیریت ارتباط با مشتریان

-    شناخت مشتریان هدف

-    شناسایی روابط مناسب با مشتریان هدف

-    روشهای جذب مشتریان جدید

-    روشهای برگرداندن مشتریان از دست رفته

-    روشهای حفظ و نگهداری مشتریان موجود

-    روشهای جلب رضایت و وفاداری مشتریان

-    روانشناسی ارتباط با مشتریان

-    باشگاه مشتریان

-    روشهای موثر اطلاع رسانی به مشتریان

-    روشهای موثر متقاعدسازی مشتریان

-    هدف گذاری ارتباط با مشتریان

-    برنامه ریزی ارتباط با مشتریان

-    ارزیابی ارتباط با مشتریان

-    بهینه سازی ارتباط با مشتریان

-    روشهای جلب مشتریان ناراضی

-    روشهای تحریک مشتریان به اظهار نظر

-    روشهای موثر دریافت بازخور از مشتریان

-    رسیدگی موثر به اعتراضات مشتریان

-    ابزارهای ارتباط با مشتریان

-    بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در ارتباط با مشتری

-    مهارتهای ارتباط با مشتری الکترونیکی

مدت دوره: 32 ساعت (8 جلسه 4 ساعته)




[ یکشنبه 1 اردیبهشت 1392 ] [ 12:25 ق.ظ ] [ www.khooyeh.com khooyeh.ir ]
نظرات
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
موضوعات
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :
ساخت وبلاگ در میهن بلاگ

شبکه اجتماعی فارسی کلوب | اخبار کامپیوتر، فناوری اطلاعات و سلامتی مجله علم و فن | ساخت وبلاگ صوتی صدالاگ | سوال و جواب و پاسخ | رسانه فروردین، تبلیغات اینترنتی، رپرتاژ، بنر، سئو