آکادمی بازاریابی و فروش
مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا- سیستم ها، برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش، تبلیغات خلاقیت ارتباطات
نویسندگان
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

دوره آموزشی کاربردی و اجرایی

بازاریابی و بازارسازی

ü        چگونه می توانی بازاریابی کم  هزینه  و اثربخش داشته باشیم؟ شیوه جذب مشتریان چگونه است و راه های نفوذ به بازار چگونه ایجاد و اجرا می شود؟ اصول حرفه ای بازارگرمی و بازارسازی چگونه می باشد؟چگونه با مشتری رفتار کنیم؟ نیاز او چیست؟ کالای ما چگونه این نیاز را برآورده می سازد؟آیا می دانید بازاریابی از روش های سنتی خارج شده و به شکلی کاملا حرفه ای و علمی ارایه می گردد؟

مرکز رشد دانشگاه قم در نظر دارد به منظور آشنایی هرچه بهتر فناوران جهت ورود به بازار با استفاده از اساتید مجرب و با تجربه در حرفه بازاریابی با شرایط ویژه اقدام نماید.


آنچه در این دوره خواهیم آموخت:

ü      اصول حرفه ای تحقیقات بازاریابی

ü      اصول حرفه­ای شناسایی نیازها و خواسته­های مشتری

ü      شناسایی انواع مشتریان و تقسیم بندی آنها

ü      روش های تبلیغات مؤثر جهت جذب مشتریان

ü      استراتژی های بازاریابی و نفوذ به بازارها

ü      روانشناسی ارتباط با مشتریان

ü      تبلیغات، محرک­های فروش، روابط عمومی، نحوه حضور در نمایشگاه­ها

ü      شناخت و ایجاد کانال­های توزیع

 

 

 

 

 

 

 

 

        معرفی مدرس دوره:  

      جناب آقای مهندس علی خویه

بیش از 10 سال تجربه اجرایی ویزیتوری فروش بازاریابی و تبلیغات و برندسازی

دارای مدرک کارشناس ارشد MBA

مولف و مترجم 10 عنوان کتاب مرجع کاربردی در زمینه فروش بازاریابی و تبلیغات، سخنران برتر بیش از ده ها سمینار مختلف، ارایه بیش از 100 عنوان مقاله تحصصی در نشریات ملی و بین المللی

سخنران و استاد دانشگاه (آزاد-تربیت مدرس-دانشکده کار آفرینی و...)

ارائه بیش از 450000 نفر ساعت آموزش به شرکت ها و موسسات معتبر

       (نوکیا-سونی-ایران خودرو-بیمه البرز،دانا-روزنامه همشهری

       بانک ملت-شرکت پاکنام وال جی مادیران سایپا هیوندای و ....)

عضو انجمن های ملی و بین المللی فروش و بازاریابی مانندDSE, ESOMAR, WARC , …


 




برچسب ها: کتاب های علی خویه، مدرسه بازاریابی ایران، سخنرانی های انگیزشی خویه، مدرسه فروش ایران، مدرسه تبلیغات ایران، مدرسه برند ایران، سخنرانی مدیریت بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت، مهندسی نام و نشان تجاری، مهندسی بازار و بازاریابی، تئوری ها سبک های تبلیغات و بازاریابی، مهندسی تبلیغات و ارتباطات بازاریابی، ای آر پی در بازاریابی فروش تبلیغات، تبلیغات و بازاریابی پست مدرن، منابع بازاریابی تبلیغات و ارتباطات، سمینارها و سخنرانی های علی خوبه، ارتباطات بازاریابی یکپارچه IMC، روانشناسی بازاریابی فروش و..، پیشبرد فروش، مدیریت و مهندسی برند، مدیریت زنجیره تامین scm، تحقیقات بازاریابی، استانداردسازی، تبلیغات خلاق، فروش ایرانی، TRIZ خلاقیت در ...، بازاریابی پارتیزانی چریکی، مدیریت فروشگاه مهندسی فروش، مدیریت ارتباط با مشتری CRM، روانشناسی مشتری، مرچندایزینگ merchandising، عمده فروشی و خرده فروشی، کانال های توزیع پخش، مدیریت فروشگاه، مدیریت برند نام و نشان تجاری، خدمات پس از فروش، روانشناسی ارتباط با مشتری، مشتری مداری و مشتری یاری، بانک بازاریابی، دپارتمان بازاریابی، کلینیک بازاریابی، کلینیک بازاریابی و فروش، مدرسه بازاریابی و فروش، اخبار بازاریابی و فروش، بازاریابی خدمات، تجارت بین الملل، آکادمی بازاریابی و تبلیغات، برندسازی، برندسازی فروشگاهی، مهندسی برند، انجمن مهندسی فروش و بازاریابی، انجمن مهندسی تبلیغات، مرکز آموزش بازرگانی، مرکز آموزش بازاریابی و فروش، انجمن برند ایران، انجمن مهندسی فروش ایران، مهندسی فروش املاک و مستغلات، انجمن مدیریت و مهندسی برند، مدرسه تحقیقات بازاریابی، پورتال تحقیقات بازاریابی ایران، شبکه بازاریابی و فروش، باشگاه بازاریابی فروش و تبلیغات، کانال های توزیع و پخش، تاکتیک ها و تکنیک های فروش و تبلیغات،