تبلیغات
آکادمی بازاریابی و فروش

آکادمی بازاریابی و فروش
مشاوره، آموزش، تحقیق و اجرا- سیستم ها، برنامه ها و پروژه های بازاریابی، فروش، تبلیغات خلاقیت ارتباطات
لینک دوستان
پیوندهای روزانه

مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در کلاسهای مدرسه بازاریابی و فروش تماس حاصل نمایید....................
شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas.
www.khooyeh.com
مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و .......
تماس با ما: khoooyehali@gmail.com
khooyehali@yahoo.com
09372991608
09122991608
............
برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی
ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....
.............................................
چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:......
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان
..............................................
کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........
با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+
+ بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............
+بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن.........
+ چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد.....
در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است. یادگیری= تغییر

مدرسه بازاریابی و فروش ایران متشکل از اساتید با تجربه، مدیران با سابقه و حرفه ای، متخصصان نخبه، آمادگی دارد تا دوره های کارگاهی کاربردی اجرایی و عملی در سازمان های شما برگزار نماید. در ضمن جهت شرکت در شرکت مشاوره تحقیق آموزش و اجرای gmas. www.khooyeh.com مدرس دانشگاه سخنران مشاور محقق و مجری سیستم هاو برنامه های بازاریابی ارتباطات تبلیغات خلاقیت تجارت و فروش - بیش از 13سال تجربه اجرایی، مولف و مترجم 12کتاب مرجع کاربردی و تخصصی،عضو انجمن های ملی و بین المللی، ارایه بیش از 350000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی، همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف، سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برخی از برنامه های صدا و سیما، عضو هیات تحریریه نشریات مختلف و ....... www.saleschool.blogfa.com




برگزاری بیش از صدها دوره، کارگاه آموزشی، سمینار و سخنرانی اجرایی و عملیاتی در شرکت ها و موسسات معتبر ملی و بین الملللی ارایه بیش از 5000 ساعت مشاوره تخصصی به سازمان ها و برندهای معتبر، اجرای بیش از صدها پروژه تحقیقات بازار، برندسازی، رفتار مصرف کننده، کلوپ مشتریان، CRM، مهندسی فروش و بازاریابی، کمپین تبلیغات، برنامه های ارتباطات بازاریابی IMCو روابط عمومی، دپارتمان بازاریابی و فروش، فروشگاه، مدیریت پخش و توزیع، فروش مویرگی، هدفگذاری، تقسیم بازار، راه اندازی دپارتمان فروش وبازاریابی، کلینیک بازاریابی، برنامه بازاریابی و ....



چرا کارگاه ها و کلاس های خصوصی در محل:
1- صرفه جویی در هزینه های رفت و آمد و هزینه های جانبی
2- اثربخشی بالای کلاس ها و کارگاه های در محل به علت درگیری آموزش با کار و آموزش ضمن خدمت
3- هماهنگی بیشتر و مورد کاوی سازمانی و بررسی مورد های مطالعاتی سازمانی
4- رضایت بیشتر مخاطبان، تمرکز مخاطبان، مشارکت بیشتر مخاطبان



کارگاه های تخصصی و خصوصی مدرسه فروش ایران علی خویه و همکاران........ با شیوه آموزشی روز دنیای مدیریت که در مدرسه های تخصصی پنسیلوانیا، کره شمالی، ژاپن، سوئد و فرانسه اجرا می شود+ + بر اساس الگوهایی از کارگاه های آموزشی و توانمند سازی دانشگاه هاروارد............ +بر اساس متد های آموزشی متنوع در دانشگاه های تجارت و بازرگانی ژاپن......... + چیزهایی که در دانشگاه ها یاد نمی دهند مطالبی که در بازار وجود دارد..... در پس مفهوم و تعریف یادگیری و آموزش یک چیز بسیار مهم نهفته است و آن تغییر است، تا تغییر نباشد یادگیری صورت نگرفته است.





یادگیری= تغییر

برچسب‌ها
توزیع مویرگی (3)

دپارتمان فروش تکنیک های فروش اصول و فنون فروش (3)

خرده فروشی عمده فروشی (3)

دپارتمان بازاریابی و فروش (3)

مدیر فروش (3)

مرچندایزینگ (2)

بازاریابی (2)

بازارپردازی (2)

بازارگرمی (1)

مسئولین دفاتر و منشی گری حرفه ای (1)

مدرسه بازرگانی ایران (1)

علی خویه مولف و مترجم اولین کتاب مدیریت استراتژیک (1)

راه اندازی سیستم پخش و فروش مویرگی استقرار سیستم (1)

طراحی نصب و استقرار تیم بازارپردازی (1)

مدیریت و چیدمان فروش (1)

مشاور برندینگ (1)

مهمترین دوره ها و کارگاه های اصول و فنون مذاکره تو (1)

مدرسه فروش پخش ایران (1)

دوره های آموزشی کارگاه های آموزشی علی خویه و کتاب (1)

پیشنهادیه تاسیس فروشگاه زنجیره ای (1)

مطالب و نکات مهم از روش های آموزش و تدریس علوم (1)

تبلیغات و خلاقیت (1)

دوره آموزشی برنامه ریزی فروش کارگاه آموزشی برنامه (1)

سوالات آزمون فروشندگان شرکت (1)

دوره كاربردی مهار تهای اصول و فنون کار با تلفن مه (1)

دوره های آموزشی مرتبط با پخش فروش بازاریابی توزیع (1)

دوره های آموزش استاد خویه در سال 1391 (1)

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در صنایع دارویی و (1)

سمینار یک روزه مدیریت پارتیزانی مدیریت چریکی و پار (1)

مدیریت فروش حرفه ای در موسسات آموزشی وخدمات و مح (1)

سمینار مدیریت بازاریابی و فروش در آموزشگاه ها و خد (1)

مدیریت برند در موسسات آموزشی و خدمات وابسته (1)

سمینار آشنایی با مدیری


برچسب ها: مشاوره مدیریت آموزش مدیریتMarket oriented management strategy product and service مشاوره فروشندگی حرفه‌ای "آموزش فروشندگی حرفه‌ای" طرح توجیهی مشاوره بازاریابی مشاور بازاریابی Marketing Consultant مشاوره بازاریابیبازاریابی کالابازاریابیخدمات Service Marketing Product مشاوره بازاریابی شرکت صنعتی خدمات تولیدی بیمه بازرگانی بازارسازی تحقیقات بازاریابی Research Marketing بازاریابی چریکی Guerrilla Marketing "بازارداری بازارگردی. "مشاوره مدیریت • مشاوره بازاریابی، آموزش مدیریت بازاریابی حوزه کالا و خدمات Marketing • مشاوره بازاریابی تحت وب، شبکه‌های اجتماعی E-Marketing • آموزش بازاریابی حرفه‌ای Professional Marketing • مشاوره تبلیغات [محیطی، آنلاین] مشاوره فروش مشاور مدیریت فروش Sales Management Consultant طرح بازاریابی مشاوره فروش حرفه‌ای مدیریت فروش آموزش فروشنده "آموزش فروشندگی حرفه‌ای" مشاوره مدیریت فروش برندینگ برندسازی مدیران شرکت های فروش محورمشاوره فروش مدیریت فروش.برنامه بازاریابی انتخاب نام برند مشاوره برندینگ مشاور برندینگ Branding Consultant خدمات مشاوره برندسازی مشاور برند فروش برند ایجاد کمپین برندینگ مدیریت برندسازی نام تجاری BrandName مشاوره منابع انسانی مشاور منابع انسانی Human Resource Management Consultant اصول فنون مذاکره استخدام جذب نیروی انسانی استخدام مدیریت مدیر متخصص مشاوره خلاقیت نوآوری راه حل نوآورانه خلاقانه TRIZ روش تریز اختراع مشاوره مدیریت مالی Financial Management مشاوره مالی حسابداری بودجه بندی حسابرسی پول سرمایه مشاوره مدیریت مشاوره برندینگانتخاب نام تجاری مشاوره برندسازی مدیریت برند Brand Management برندسازی سازمانی برندسازی فردی وب برندینگ WebBranding and Online Branding. مشاوره اصول فنون مذاکره طرح توجیهیآموزش اصول فنون تکنیک مذاکره مدیریت مشاوره تبلیغات مشاور تبلیغات Advertising Consultant برندینگ مشاورهتبلیغات طراحی کمپینتبلیغاتی مشاوره مدیریت تبلیغات اینترنتی Internet Advertising آموزش اصول فنون تکنیک مذاکره مشاوره تجاری غیرتجاری سیاسی Negotiating Techniques مدیریت مذاکره مشاور برندینگ Personal Branding تبلیغاتیمشاوره تبلیغاتآنلاین تبلیغات محیطی تبلیغ Ads، Advertisement مشاور برندسازی "آموزش مدیریت" فروش مشاوره بازاریابی • آموزش اصول فنون مذاکره «تکنیک‌ها، روش‌ها شخصیت شناسی مذاکره» • آموزش زبان بدن Body Language • مشاوره خدمت به مشتری • مشاوره منابع انسانی • مشاوره مدیریت خلاقیت و نوآوری • مشاوره مدیریت جهت عارضه یابی سازمانی • مشاوره بسته‌بندی صادراتی براساس بازار هدف - عارضه یابی بهینه‌سازی محصولات صادراتی • مشاوره اخذ نمایندگی انحصاری برندهای برتر اروپا و آمریکا (دریافت نمایندگی تولید، فروش،
[ یکشنبه 9 خرداد 1395 ] [ 11:24 ق.ظ ] [ www.khooyeh.com www.alikhooyeh.blogfa.com ]
.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

علی خویه www.khooyeh.com ، مدرس دانشگاه، مدرس دوره های کاربردی و اجرایی در زمینه مدیریت، ایزو، بازاریابی، فروش، تبلیغات و خلاقیت، با 18 سال تجربه اجرایی ، مولف و مترجم 12 عنوان کتاب تخصصی مرجع و کاربردی، عضو انجمن های ملی و بین المللی، مدرس MBA , DBA، تدریس و آموزش در صدها کارخانه و شرکت در سراسر کشور و خاورمیانه، سخنران برتر ده ها سمینار مختلف، تالیف و ترجمه چندین کتاب کاربردی و پرفروش در کشور، مدرس نمونه در چندین موسسه آموزش عالی کشور، مشاوره و آموزش در بیش از صدها کارخانه و شرکت، مجری بیش از 200 پروژه در سراسر کشور، مشاور و مجری افزایش فروش و سهم بازار بیش از صدها شرکت و سازمان،دارای سابقه بیش از 450000 نفر ساعت دوره ها و کارگاه های آموزشی و کاربردی و اجرایی به سازمانها شرکت ها و موسسات ملی و بین المللی و همکاری های مختلف اجرایی و تخصصی با برندهای معتبر و مشهور بین المللی، مشاور ارشد مدیران عامل مطرح و برندهای معتبر، با ارایه بیش از 100 ها عنوان مقاله تخصصی، سخنرانی در بیش از صد سمینار مختلف و سخنران برتر ده ها سمینار، مهمان و کارشناس برنامه های صدا و سیما، عضو انجمن های معتبر اروپا و آمریکا، ریاست انجمن مهندسی فروش ایران، ریاست انجمن برند ایران، موسس و بنیانگذار آکادمی مذاکره در ایران، موسس مدرسه فروش و بازرگانی ایران و.... www.khooyeh.ir 09122991608
آخرین مطالب
لیست آخرین مطالب
موضوعات
آمار سایت
بازدیدهای امروز : نفر
بازدیدهای دیروز : نفر
كل بازدیدها : نفر
بازدید این ماه : نفر
بازدید ماه قبل : نفر
تعداد نویسندگان : عدد
كل مطالب : عدد
آخرین بروز رسانی :